Els petits dolços són grans plaers

viernes, 5 de abril de 2013

La mona...conillet!


Bon dia amics dolços!
 
Avui us presento la meva mona! 


Aquest any m’ha tocat treballar el dilluns de Pasqua, per tant, no vaig poder menjar la mona amb la meva família :( però això no volia dir que em quedava sense mona! Vaig dir...si...Cristina...tens 27 anys...ja no toca menjar mona...però....un pastisset de xocolata no te edat no?? Així que “ni corta ni perezosa” em vaig posar a fer-me el meu propi pastisset! :p yummyyyy!


Us l’ensenyo:


Es tracta d’un pastisset en forma de conillet amb xocolata per sobre, i un llacet! Jiji


Ingredients:

175 gr de mantega en textura pomada

175 gr de sucre glas

3 ous

225 gr de llevat

1 taronja petita



Preparació:

Primer batem la mantega amb el sucre en un bol fins obtenir una massa suau i cremosa. Incorporem els ous d’un en un, afegint una cullerada de farina cada vegada per evitar que la mescla es talli.



 

Tamisem la resta de la farina i li afegim a la massa. Agreguem una mica de raspadura de taronja i dos cullerades del seu suc, i ho batem bé.



Posem la mescla en el nostre motlle prèviament engrassat. Ho posem al forn 40-45 minuts a 170 graus i...un conillet!!!



Per la Xocolata:


180gr de xocolata per fondre

30gr de mantega
 


Fonem la xocolata i la mantega com ho fem habitualment o com indica aquest enllaç. Una vegada la xocolata es quedi a temperatura ambient la posem per sobre el conillet. Si ens passem de la figura no passa res. Esperem que la xocolata es posi dura, retallem el contorn, i decorem el conillet al nostre gust, el meu porta un llacet!!!



Aquest pastís ha tingut molt d’èxit! Ha agradat moltíssim! Doncs el suc de taronja li dóna a la massa una textura boníssima!!!




Ens veiem aviat!

1 comentarios:

silvia dijo...

mmmm quina bona pintaaa!!!