Els petits dolços són grans plaers

lunes, 29 de octubre de 2012

Premi!!!

BeSweet ha rebut un premi!!!

Estic hipermega emocionadissima....i hipermega agraïda....mai m'hauria imaginat que un dia el meu blog petitó i totalment casolà rebria un premi...

Moltes gràcies a tots, els tots els que em llegiu setmana rera setmana, a tots els que proveu els meus dolços, a tots els que m'animeu dia a dia perquè continu engreixant-vos...a tots vosaltres moltes moltes molt gràcies!!!!!

Però sobretot, m'agradaria donar-li les gràcies a En las nubes de algodón, que és el blog que m'ha donat el premi. La Silvia és una d'aquelles persones que sempre està allà quan la necessites, que t'anima només amb un somriure.


Moltes gràcies de veritat.

Si pogués ho celebraria regalant-vos un cupcake a tots!!!.

0 comentarios: