Els petits dolços són grans plaers

lunes, 8 de octubre de 2012

Cupcakes Marta

Bon dia amics dolços!

Avui us porto una entrada especial!. La meva amiga Marta va fer 28 anys l'altre dia...què dic 28...18! volia dir 18!...i vaig pensar que li podia agradar un regal "hand-made", així que em vaig posar mans a la obra i li vaig regalar un marc de fotos dels que faig amb decopatch i alguna tècnica d'scrapbooking.


  

També li vaig demanar a en las nubes de algodón que em fes una llibreta que ella fa precioses :) (la  llibreta la veureu properament al seu blog).





I com no...li vaig fer uns cupcakes :) de xocolatada amb frosting de buttercream. Li va agradar molt el regal! i sobretot la decoració de la caixa!!



Li he agafat el gust a això de fer cupcakes d'aniversari! són senzills, deliciosos, i a la gent els hi encanta rebre'ls! Per mi encantada!

Fins aviat!

Xtina

0 comentarios: