Els petits dolços són grans plaers

domingo, 21 de octubre de 2012

Muffins de poma i canyella

Bona tarda plujosa amics dolços!

No sabeu quin gustet poder passar una tarda de diumenge a casa veient com cau la pluja...oh...que bé. Feia molt de temps que no em podia relaxar una tarda de diumenge i escoltar els trons a través de la meva finestra.

Aquest migdia han vingut els meus pares a dinar a casa, i és conegut que a me mare li agrada sucar tota mena de "bollitos" al cafè amb llet...així que he decidit fer uns muffins per a que pogués satisfer la seva necessitat de bollito amb cafè amb llet.

Els muffins que mes em cridaven l'atenció eren els de poma i canyella, mmm....canyella...poma....muffin (o superhipermega magdalena....).

Així que em vaig posar mans a la massa i vaig fer un muffins de recepta pròpia! reinventant una recepta d'un llibre petitó titulat "muffins, magdalenas y otros pastelitos" ^^ 

Us passo la recepta! 

Muffins de poma i canyella
15 Unitats
300 gr de farina
250 ml de llet
2 ous batuts
30 gr de mantega
95 gr de sucre moreno
4 pomes petites tallades a trossos petits quadrats


10 gr de canyella
1 sobre llevadura
una mica de sal

Primer de tot barregeu els ingredients secs: la farina, la canyella, i la llevadura. Després hi afegiu els dos ous lleugerament batuts, la llet, i la mantega fosa però no calenta. Ho barregem tot i hi incorporem els trossets de poma i una mica de sal.

Escalfem el forn a 200 graus mentre fem els muffins. Col·loquem els caputxons de paper a les safatetes del forn i omplim casi tota la superfície del caputxó amb la massa.

En 10 minuts estàn fets :)

Feu-los perquè han agradat molt! han sigut tot un èxit!

Xtina

0 comentarios: