Els petits dolços són grans plaers

jueves, 1 de noviembre de 2012

Pastís de carbassa

Bon dia amics dolços!

En motiu de la castanyada vaig fer un mini banquet de postres de panellets, cupcakes de carbassa amb buttercream de xocolata, i pastís de carbassa amb ganaxé de xocolata.

Després d'inflar-nos a menjar pizzes, nachos, i patates (menú molt propi de la castanyada), ningú tenia ganes dels meus postres!!!amb prou feines vam provar dos panellets i un tros de pastís, els cupcakes no els vam ni tocar!!! ostres...que estrany...pensava que serien el primer que volaria!. Així que, o m'empatxava de carbassa i xocolata o els postres quedarien a la cuina per l'eternitat, no podia ser...així que vaig decidir portar el pastís a la feina!



ERROR!!!ha volat!!!!i és que sempre caic en la mateixa trampa...no en porto suficient!!! jo crec que si haguessin estat ahir a la nit a casa meva no haurien quedat ni els caputxons del cupcakes!!!. Es veu que ha agradat molt :) i clar...ara em posaven presa perquè pengés la recepta.

Així que després d'un dur dia de feina us passo la recepta, i no patiu companys! sempre tindrem un pastisset que ens animi pel mati!!!

Pastís de Carbassa
Recepta adaptada de "Tartas a Gogó"
Per a 15 racions,

300gr de farina
1 sobre de llevadura royal
3 cullerades de canyella
1cullerada de nou moscada
una mica de pebre
300gr de mantega sense sal fosa
200gr de sucre moreno
200gr de sucre glas
2 ous batuts
400 grams de puré de carbassa (jo, simplement, vaig bullir la carbassa)
200gr de nous picades

Tamisem la farina en un bol junts amb el llevat i les especies. En un altre bol, mesclem la mantega i els sucres, fins que ens quedi una mescla esponjosa. Després, incorporem els ous batuts un a un.
Li afegim el puré de carbassa, la farina tamisada, i les nous.

Ho posem tot en un motlle graciós, a 180 graus uns 40 minuts (tot i que depèn molt del forn).

I ja tenim el saborós pastís de carbassa!!!!

Moltes gràcies companys  per l'entussiasme que heu mostrat pel pastís!quin gust cuinar per vosaltres! i ja sabeu...demà...cupcakes :P

Xtina


1 comentarios:

Unknown dijo...

Jooo, he de dir que per res del món voliem despreciar els postres, xq vaig acabar plenisimaa del sopar!! pero vaig fer espai pels panallets i estaven per llepar-se els dits!! Em vaig portar cupcakes x poder provar, i ole i ole!! de veritat continua així!! jo es q soc rara i no m'agrada pastís amb xocolata :(

Tb espero q et serveixin les carbasses q et vaig portar naturals 100% d l'hort del meu pare ;) petonets!!