Els petits dolços són grans plaers

martes, 21 de mayo de 2013

Estabilitzant per la nata i motlle de paper pel forn



Bon dia amics dolços!



Fa mooolts de dies que no escric res perquè he estat moooolt ocupada entre el màster, la feina, i les classes de xinès que no em deixaven fer pastissos!!!


Però si, en aquests dies he descobert un parell de coses meravelloses. 


Vaig anar a fer una volteta per la Comercial Bolsera, i vaig veure uns motlles de paper-cartró pel forn maquíssims!!! Són una cucada!! Em van meravellar perquè són magnífics per portar un pastís en un dinar o sopar amb els amics. 
El motllo queda de meravella amb el pastís i aquests queden monissims un cop fets! Per no parlar que són un motlles estupendos que aguanten perfectament les altes temperatures sense canviar ni la forma ni el color.



Us penjo una imatge de l’estupendo pastís de pastanaga que vaig fer per un sopar a casa uns amics. És la mateixa recepta que l’original, però amb sucre moreno i sense nous ;)









Després, he descobert com estabilitzar la nata!!! Per fi!!! Portava temps intentant que no se m’espatxurrés al posar la segona capa de pastís i no hi havia manera, fins que...he trobat un estabilitzant natural! El sucre glas!!! Si! Resulta que pota midó, i aquest actua com un estabilitzant natural, a més, no canvia el sabor de la nata, doncs enlloc de posar sucre blanc, el substituïm pel sucre glas.


Aquesta és la imatge de la nata. És el pastís d’aniversari que li vaig fer pel meu pare. Us penjo també un parell de fotetes.








Ens veiem aviat amics dolços! Ho prometo!

0 comentarios: