Els petits dolços són grans plaers

lunes, 27 de mayo de 2013

Spider-Juanmi! o brownie amb cheesecream



Bon dia amics dolços!


Us vaig prometre que ens veuríem aviat i així ha sigut!


Ara aquests dies ens veurem sovint perquè tinc molts aniversaris i molts pastissos que aniré penjant per aquí.


Ahir va ser l’aniversari d’un amic nostre, l’Spiderman, ai m****, no hauria d’haver rebel·lat la seva identitat secreta...mmm...del cosí de l’Spiderman! Alias Juanmi! Això això...així millor.


La idea, com sempre, era fer-li un pastisset bo i una mica vistós. I vistós va ser ^^

Però he comprovat que a la gent això de trobar-se una espècie de crema de textura que no identifiquen amb un color vermell chillón no els hi fa molta gràcia.  

Descobria a amics amb cares rares observant aquella crema estranya que no sabien d’on havia sortit o si els atacaria amb un mal sabor en qualsevol moment! ^^


Per altra banda, l’aranya feta de fondant, es pensaven que era regalesia... 

Així que, moralina: millor fer un pastís que no es surti molt de l’ho normal, sense colors estridents ni textures estranyes perquè tot i que després et diuen que està molt bo la primera idea és que aquella massa els atacarà ^^


Llàstima que no tingui fotos de les cares...jajajaja



Bé, el pastís és un brownie (en aquest enllaç us mostro com fer-lo) que per cert, fa temps que no faig un vídeo però com que últimament no faig receptes noves sinó que perfecciono les que tinc és una mica tonteria tornar a gravar-vos un vídeo...


Doncs al que anava, brownie, amb cheesecream (com no) amb colorant wilton vermell. I l’aranya és de fondant negra. Mira, m’heu fet recordar...he de fer un tutorial de fondants i els seus gustos...perquè aquest és aquell que us vaig dir que venia de Portugal i tenia gust una mica a llimona...


Bé, no m’enrotllo més.


Ens veiem aviat amb un nou pastís d’aniversari  :)
 



Que vagi bé amics dolços!

0 comentarios: