Els petits dolços són grans plaers

domingo, 26 de agosto de 2012

Magdalenes de la Isasaweis :)


Bon dia amics dolços!

Després del disgust d'un taller que vaig assistir el passat dijous us porto un vídeo de com fer les típiques magdalenes amb sucre per sobre, altes i gustoses! Com veieu la recepta no és meva, l'he treta de la pàgina de la isasaweis.

Al juliol vaig comprar per Groupon un cupó d'un suposat taller de "decoració de cupcakes", doncs bé...resulta que era un taller d'iniciació al cupcake superhipermega basic I, si...¬¬U però aquí no acaba la cosa, a la resta de tallers d'iniciació on jo havia participat fèiem mil i un cupcakes i ens en dúiem 6, 8, 10...aquí, ens en vam endur tres....i de mida petita!!!!!! i no vam aprendre a decorar res!!! agafa la màniga pastissera apreta i solta...."¿pero esto que e lo que eeeee????".

Bé, en fi....ehem ehem...després de l’enrabiada inicial vaig pensar que potser era hora d'experimentar per mi mateixa i deixar de fer tallers...o només fer tallers de confiança com els de "Lola's cake".

Al que anàvem...fa temps vaig decidir fer aquestes magdalenes perquè em semblaven que tenien una pinta boníssima!!!La història amb la Isasa és una història molt bonica, la vaig descobrir un estiu en el qual em trobava molt sola perquè enyorava molts a dues persones, així que com que no tenia gaire cosa a fer em passava els dies mirant els seus vídeos i aprenent coses sobre maquillatge, cosmètica...després va resultar que la meva vida va donar un gir de 360 graus i em vaig trobar iniciant una nova vida on els amics, la parella, i els pastissos en formaven una gran part, i crec que li dec molt a la Isasa, doncs ella em va animar molt en aquells moments :).

Bé, en resum, l'altre dia vaig decidir fer les seves magdalenes jejejeje, així que us passo el vídeo de la recepta!



Per cert, vaig tenir problemes amb la càmera i el vídeo està tallat...aix...aquesta tecnologia d'avui en dia!!!

Espero que us hagi agradat i que les feu perquè estan mooooolt bones!!!!

Rico rico!



Xtina

0 comentarios: