Els petits dolços són grans plaers

viernes, 6 de julio de 2012

Delicious cupcake!

Bon dia amics dolços!

Us presento el meu primer cupcake de creació pròpia!! Va ser una versió d'un típic cupcake de xocolata i al final em va sortir un dels millors cupcakes de xocolata que he provat mai! quan fas la massa aquesta està mmm....aaaaah.... (cara que cau la babeta...).


Us passo la recepta!!!
( per 16 cupcakes):

280gr de sucre
2 ous
230gr de farina
200gr mantega
3 cullerades soperes de cacao en pols
mig sobre de llevadura royal
120ml de llet


Primer de tot tamisarem la farina amb el cacao i el royal.
Després en un bol blanquejarem la mantega amb el sucre fins que quedi tot ben incorporat.Afegirem els dos ous, un a un. Li posarem la llet, i finalment la farina amb el cacao mica en mica.


El deixarem al forn a uns 160 graus entre 22 i 24 minutets...
I voilà! uns cupcakes que són taaaant bons que es diuen delicious!!!


Us passo una imatge per mostrar que no mentia, em menjava la massa a cullerades!!!!

Com a cream li podem posar qualsevol que us agradi amb la xocolata. Jo vaig optar per la "nocilla de la iaia":

La meva iaia quan no tenia nocilla ens posava al pa una barreja de mantega i colacao, i ale, nocilla casolana, jejeje, truquets de iaia que sempre van bé ;)


Fins un altre!

0 comentarios: